Külső cégeket veszünk igénybe a megrendelések kézbesítéséhez. Az összes futárcéget, amellyel együtt dolgozunk, többszörösen ellenőriztük, és mégis előfordulhat, hogy bizonyos körülmények között a megrendelése nem érkezik meg az előre egyeztetett határidőn belül.
Ha késik a rendelése, kérjük, tegye a következőket:
- megkapta tőlünk e-mailben a küldeményével kapcsolatos összes információt - ellenőrizze a fuvarlevél számát és a futárcéget, amely a küldeményt kézbesíti.
- ellenőrizze a csomagja helyét a futár elektronikus rendszerében, az e-mailben küldött link segítségével.
- ha a futárszolgálat elveszítette a csomagot, kérjük, azonnal értesítsen minket, hogy új terméket küldhessünk Önnek.
- ha a futárszolgálatnál nem talál információt a csomagjáról, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba velünk a 0888 0 66662-es telefonszámon.