Cím: Szófia, Geo Milev utca 15Hívjon minket: +359 8 7777 9009Email: customers@monna.bg
Cím: Szófia, Geo Milev utca 15Hívjon minket: +359 8 7777 9009Email: customers@monna.bg

Kosár

Összesen:$170.00

Kedvencek


A MONNA INTERNATIONAL LTD (MONNA) ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI

Kereskedő: Monna International EOOD
ÁFA: BG206774951
Cím: Bulgária, Szófia, Geo Milev utca 15.
Ügyfél telefonszáma: +359 8 7777 9009
E-mail ügyfeleknek: customers@monna.bg

1. A jelen Feltételek a Webáruház minden felhasználójára vonatkoznak, és meghatározzák a Webáruházban történő regisztráció és fiókhasználat, a MONNA rendelkezésére álló áruk ("ÁRUK" vagy "árukészlet") elektronikus foglalásának, a MONNA-tól történő árubeszerzésnek és az áruk adásvételére vonatkozó szerződések megkötésének ("vásárló" vagy "vásárlók") elveit.
2. A MONNA bármely felhasználója bármikor hozzáférhet a Feltételekhez, ha a MONNA weboldalán a "Feltételek" linkre kattint, vagy ha a PDF változatot elmenti egy általa választott adathordozóra.
3. A MONNA Árukra vonatkozó információk, mint például a kép, a leírás és a végső árak a bolgár fogyasztóvédelmi törvény 47. cikke értelmében adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak minősülnek, a Feltételekben foglaltakkal összhangban. A weboldalon a "megrendelés" gombra kattintva a felhasználó a MONNA online áruházban történő áruvásárlási szerződés teljesítéséhez lép, és a fizetés feldolgozásához kerül átirányításra.
4. A MONNA-ban található árukat részletesen megjelölik. Az Áruk jellemzőiről részletesebb információk a Weboldalon találhatók.
5. A képek és a termékmegjelenítések illusztratívak.

1. A MONNA lehetővé teszi az interneten történő áruvásárlási szerződések megkötését, és a jelen Feltételekben meghatározott egyéb szolgáltatásokat nyújt.
2. Az áruvásárlási szerződés a MONNA felhasználója ("VEVŐ") és a MONNA International (székhelye: Szófia, Bulgária) között jön létre.
3. A MONNA használatának feltétele, hogy Ön elolvassa és elfogadja a jelen Feltételeket.
4. Az Ügyfél által a megrendelés során megadott információknak pontosnak, naprakésznek és egyértelműen meghatározottnak kell lenniük.
5. A MONNA fenntartja a jogot, hogy megtagadja a megrendelés teljesítését, ha a megadott információk olyan mértékben pontatlanok, hogy a megrendelés teljesítése lehetetlen, és különösen nem teszi lehetővé a küldemény kézbesítését. A megrendelés teljesítésének megtagadása előtt a MONNA megkísérli felvenni a kapcsolatot a Vevővel annak érdekében, hogy ellenőrizze a Vevő által a kért megrendeléssel kapcsolatban megadott adatokat, amennyiben ez lehetséges.
6. A MONNA megtesz minden lehetséges és az alkalmazandó jogi rendelkezések által megkövetelt technikai és szervezési intézkedést a felhasználók személyes adatainak védelme érdekében, különösen azokat, amelyek megakadályozzák, hogy a regisztráció során megadott adatok illetéktelen személyek megszerezzék és módosítsák azokat. A weboldal látogatói és vásárlói elismerik, hogy elolvasták a MONNA webáruház adatvédelmi szabályzatát (beleértve a sütikre vonatkozó szabályzatot is), és megértették a személyes adataik weboldalon történő feldolgozásának elveit és céljait.
7. A MONNA szolgáltatást igénybe vevő felhasználó köteles:
a) Nem szolgáltat vagy továbbít olyan tartalmat, amely a jogszabályok szerint tilos;
b) A MONNA szolgáltatásait úgy használni, hogy az ne károsítsa azok működését;
c) Nem terjeszteni vagy közzétenni a MONNA-n kereskedelmi céllal kéretlen információkat;
(d) A MONNA szolgáltatásait úgy használni, hogy ne okozzon jelentős nehézséget más felhasználóknak vagy a MONNA rendszergazdájának;
e) A MONNA weboldalon közzétett tartalmakat saját személyes használatra használni;
f) Nem adhat hamis vagy csalárd megrendeléseket. Minden olyan megrendelést, amely okot ad arra, hogy csalásra vagy hamisításra utaljon, a rendszergazda törli, és jelenti az illetékes hatóságoknak.

1. A MONNA az alábbiak szerint teszi lehetővé az áruk megrendelését:
a) a MONNA weboldalán (online) a megrendelési eljárás segítségével;
2. A MONNA a hét minden napján, a nap 24 órájában online leadott megrendeléseket fogad el. Az e-mailben és telefonon leadott megrendeléseket munkanapokon hétfőtől péntekig 9:00 és 17:00 között fogadjuk. A szombati, nem munkanapokon és munkaszüneti napokon leadott megrendeléseket a megrendelés napját követő első munkanapon dolgozzuk fel. A 13:00 óra után leadott megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel.
3. A megrendelés leadásának feltétele egy űrlap kitöltése a szállításhoz szükséges összes adattal, illetve az ÁFA-rendszerből történő számla kiállításához vagy a fizetési bizonylat kiállításához.
4. A megrendelés leadásához válassza ki a MONNA árukat, különös tekintettel azok mennyiségére, méreteire, majd lépjen a "Bevásárlókosár" részbe, és folytassa a rendelési folyamatot a további műveletek megfelelő opcióinak kiválasztásával.
5. Az Áruk kiválasztásának a "Fizetés" gombon keresztül történő megerősítéséig a Vevő módosíthatja a megrendelésben megadott Áruk, valamint megváltoztathatja a szállítási vagy számlázási címet és elérhetőséget. A megrendelésnek a Vevő általi megerősítése a "Fizetés" gombra kattintással egyenértékű az Áruk árának, valamint a szállítási és csomagolási költségnek az elfogadásával, amelyről a Vevőt a megrendelés megerősítése előtt azonnal értesítik.
6. A megrendelésnek a Vevő általi, a jelen általános szerződési feltételekkel összhangban történő megerősítése a Vevő ajánlatát jelenti a MONNA Internationalnak címzett adásvételi szerződés megkötésére, a megrendelés tartalmának és a jelen általános szerződési feltételeknek megfelelően.
7. A jelen feltételeknek megfelelő megrendelés leadásakor a Vevő a megadott e-mail címre üzenetet kap, amely tartalmazza a megrendelés adatait, a megrendelt Áruk számát, a megrendelés értékét, a választott szállítási és fizetési módot, a megrendelés teljesítési idejét, a Vevő és a MONNA címét és elérhetőségét, valamint tájékoztatást az Árukkal kapcsolatos reklamációs eljárásról és a Vevőnek az adásvételi szerződéstől való elállási jogáról.
8. A MONNA az Ügyfél által megadott e-mail címre e-mailben vagy telefonon küldött visszaigazolást az Ügyfél ajánlatának elfogadásáról ("Megrendelés teljesítésének és elküldésének visszaigazolása"), vagy az Ügyfél ajánlatának elutasításáról. Az említett Visszaigazolás kézhezvételével a Vevő és a MONNA. közötti, a Vevő által megrendelt áruk értékesítésére vonatkozó szerződés megkötöttnek tekintendő.
9. A Megrendelőnek a vonatkozó törvényi rendelkezések szerinti, a szerződés teljesítésének megtagadására vonatkozó jogának korlátozása nélkül a Megrendelő a megrendelést mindaddig lemondhatja, amíg a MONNA nem kapta meg a vételi ajánlat elfogadásának visszaigazolását, azaz a teljesítésre vonatkozó megrendelés elfogadását megerősítő e-mail kézhezvételét megelőzően. Ebben az esetben a Vevőnek haladéktalanul kapcsolatba kell lépnie a MONNA-val, akár elektronikus úton is, amit e-mailben történő visszaigazolás követ.
10. Ha a Vevő az utánvétes fizetéstől eltérő fizetési módot választ, a MONNA fenntartja a jogot, hogy megtagadja az adásvételi szerződés szerinti megrendelés teljesítését, ha:
(i) a Vevő elérhetőségei olyan mértékben pontatlanok, hogy az áru kiszállítása lehetetlen,
(ii) a tranzakció nem engedélyezett a Paysera elektronikus fizetési rendszerben, vagy
(iii) a megrendelés kifizetése nem történik meg a megrendelést követő 2 munkanapon belül.
11. A megrendelő az általa megadott e-mail címre elektronikus számlát vagy nyugtát kap a megrendelésről pdf vagy más formátumban.

1. Az árukat a Vevő által a megrendelésben megadott címre szállítjuk. Az Áruk szállításának hozzávetőleges időpontja a megrendelés rövid leírásában kerül feltüntetésre, mielőtt a Vevő a "Fizetés" gomb használatával megerősítené azt.
2. Az Áruk futárszolgálattal történő kiszállításának hozzávetőleges ideje a megrendelés regisztrálását követő naptól számított körülbelül 2 (két) munkanap. A megrendelés teljes és maximális szállítási ideje nem haladhatja meg az 5 munkanapot, és semmilyen körülmények között sem lehet több, mint az adásvételi szerződés megkötésétől számított 7 nap. A megrendelés teljesítésének megkezdése késhet mindaddig, amíg a vételár (és az esetleges szállítási és csomagolási költségek) összege a MONNA számláján jóváírásra nem kerül, abban az esetben, ha a Vevő az internetes előrefizetési módot választotta (azaz a Paysera szolgáltatással vagy egyszerű online átutalással).2. Az Áruk futárral történő kézbesítésének hozzávetőleges ideje az igénylés rögzítését követő naptól számított körülbelül 2 (két) munkanap. A megrendelés teljes és maximális szállítási ideje nem haladhatja meg a 7 munkanapot, kivéve, ha egy terméknél hosszabb szállítási idő van megadva. Az egyes termékeknél feltüntetett feltételek tájékoztató jellegűek, és a szállítással kapcsolatos vis maior körülmények miatt meghosszabbodhatnak. A megrendelés teljesítésének megkezdése az eladási ár összegének (esetleg a szállítási és csomagolási költségnek) a MONNA számla jóváírásában való meg nem jelenéséig elhúzódhat, amennyiben a Megrendelő az előtörlesztés módját választotta a Interneten (azaz a Paysera szolgáltatásból vagy egyszerű online átutalással).
3. Az árut a Megrendelő által Magyarország területén megjelölt címre, DPD futárszolgálattal kell kézbesíteni.
4. Minden szállítás biztosított, és egy futárszolgálat végzi.
5. A megvásárolt Áruk szállítási költségét a Vevő viseli, kivéve, ha egy adott kampányban kifejezetten másként nem szerepel. A vásárlást igazoló bizonylatot (nyugta vagy áfás számla) és egy csere/visszavételi űrlapot kell csatolni minden egyes elküldött áruhoz.

1. A MONNA weboldalán egy termék árára vonatkozóan megadott információk attól a pillanattól kezdve kötelező érvényűek, amikor a Vevő a MONNA weboldalán eladásra kínált adott termék mellett található "megveszem" gombra kattint. A fenti ár a MONNA áraiban a megrendelés visszaigazolását követően bekövetkező esetleges árváltozásoktól függetlenül nem módosítható.
2. A termékek MONNA-ban szereplő ára magyar forintban értendő, és minden benne lévő összetevőt tartalmaz, beleértve az ÁFA-t, az illetékeket és adókat, kivéve a szállítási költséget, amely a szállítási cím megadásakor kerül kiszámításra.
3. A vásárló a megrendelt áru értékét a szállítási költséggel együtt az alábbi módok egyikén fizeti ki:
a) utánvéttel egy futárcég közvetítőjének a kézbesítés helyén, feltéve, hogy ez az összeg nem haladja meg az 1000 eurót. Ellenkező esetben nincs lehetőség utánvétes fizetésre.
b) a Paysera fizetési rendszeren keresztül történő elektronikus banki átutalással, a kiszállítás előtt. Ha az Ügyfél előre fizetési módot választott, a MONNA vagy a tranzakcióban (a Paysera szolgáltatásban) közvetítőként eljáró személyek számlájára történő fizetés elmulasztása a megrendelés leadását követő 2 napon belül a megrendelés törlését vonja maga után. Ilyen esetben lehetővé kell tenni a megrendelés megismétlését és más fizetési mód választását. A banki átutalással vagy bankkártyával fizetett megrendelés teljesítése az áruért esedékes összeg beérkezésével kezdődik.
4. A MONNA fenntartja a jogot, hogy a bolgár fogyasztóvédelmi törvény és más jogszabályok rendelkezéseivel összhangban megváltoztassa a MONNA weboldalain található áruk árait, új árukat vezessen be eladásra, promóciós reklámkampányokat folytasson és szüntessen meg a MONNA weboldalain, illetve azokon változtatásokat eszközöljön, amelyek nem sértik azon személyek jogait, akik a fenti változtatások előtt kötöttek szerződést a MONNA által kínált áruk eladására, illetve azon személyek jogait, akik jogosultak egy adott promócióból a promóció feltételeivel összhangban és annak során részesülni.
5. Miután a banki átutalást választotta fizetési módként, az Ügyfelet átirányítják a Paysera fizetési űrlapjára, és a fizetés akkor teljesíthető, ha az Ügyfél előzetesen elfogadta a Paysera, mint fizetéskönnyítő által biztosított ilyen fizetési módra vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket.

1. Az üzletben kínált termékek vadonatújak és eredetiek.
2. A MONNA a rendelkezésre álló műszaki ismeretek alapján igyekszik biztosítani az Üzlet teljes körű működését, és vállalja, hogy ésszerű időn belül kijavítja az Ügyfelek által jelzett hiányosságokat.
3. A MONNA-tól vásárolt bármely termék a Személyi ápolószerekre vonatkozó feltételek szerint, azaz hibás megjelenés és eltérő mennyiség nélkül, a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekben meghatározott fellebbezési feltételek mellett reklamálható, ha olyan hiba áll fenn, amely miatt az nem felel meg az adásvételi szerződésnek.
4. A reklamációt postai úton lehet benyújtani az áru visszaküldésével és a hiba írásos leírásával, vagy a MONNA honlapján közzétett és a complaint@monna.hu e-mail címre küldött, kitöltött reklamációs űrlapon. A MONNA általi átvételt követő naptól számított 30 napon belül a Vevő értesítést kap a benyújtott reklamációval kapcsolatos döntésről.
Minta igénylőlap:
Címzett: Monna International EOOD, bejegyzett székhely: Szófia, 15 Geo Milev St
email: reject@monna.bg
Ezúton értesítem Önt a megállapodás szerinti és a leszállított áru közötti eltérésről.
Rendelésszám: ____________________
Kasov bon/szám a számlán:__________________________________________
Jegyzőkönyvek, vizsgálatok és egyéb dokumentumok, amelyek megállapítják az áruk nem megfelelőségét: ________________________________________________________
__________________________________________________________________
A panasz tárgya:
1. Az áruk. __________________________________;
o Scooped;
o A csomagolás eltört;
o Gyári hiba van.
Ha az áru gyártási hibával rendelkezik:
o Az áru szivárog, amikor a kupak zárva van, vagy a tömítés hibás;
o A termék és/vagy a készlet egy vagy több része hiányzik (doboz, kupak, porlasztó);
o A termék funkcionális hibával rendelkezik (funkcionalitás, használat, megjelenés).
Ezzel a követeléssel kijelentem, hogy:
o visszatéríti a befizetett összeget, vagy;
o az áru kicserélése egy másikra
árcsökkentés
5. Ha az áru hibás, a Vásárlót a fogyasztóvédelmi törvény 112. cikke - 114. cikke és 124. cikke alapján a következő jogok illetik meg:
a) a szerződés felmondására vagy az áru árának csökkentésére irányuló nyilatkozat megtételére, kivéve, ha az Eladó indokolatlan késedelem és a Vevőnek okozott indokolatlan kellemetlenségek nélkül a hibás árut hibátlan áruval cserélte ki, vagy a hibát kijavította;
(b) követelheti, hogy az Árut más, hibátlan Áruval cseréljék ki, vagy a hibát orvosolják.
6. Amennyiben a reklamáció nem kerül kielégítésre, az árukat a reklamáció megalapozatlanságára vonatkozó nyilatkozattal együtt visszaküldik a Vevőnek.
7. A vitarendezés bíróságon kívüli módszerei:
a) Tájékoztatjuk, hogy az Ügyfél-Fogyasztó az alábbi peren kívüli vitarendezési és igényérvényesítési módszereket veheti igénybe:
i. Követelés benyújtása a MONNA-hoz;
ii. Panasz benyújtása a Fogyasztóvédelmi Bizottsághoz (CPC). A CPC-vel és az elektronikus panaszbejelentéssel kapcsolatos további információk a következő linkeken találhatók: https://kzp.bg/podavane-na-zhalba
b) Ha Ön fogyasztóként vásárol, akkor joga van arra is, hogy a 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendeletnek megfelelően peren kívüli vitarendezési módszert alkalmazzon, és igényt nyújtson be egy interaktív online fogyasztói vitarendezési (ODR) platformon keresztül. (c) Az ODR-platform az európai uniós fogyasztók számára elérhető interaktív eszköz, amelyen keresztül panaszt lehet benyújtani. Az alábbi link átirányít az ODR-platformra: ec.europa.eu/consumers/odr. A fogyasztói AVR-rendelet 1. cikke értelmében a fogyasztói AVR-platform célja, hogy a fogyasztók számára olyan eszközt biztosítson, amely megkönnyíti az Európai Unión belül a fogyasztók és a kereskedők közötti független, pártatlan, átlátható, hatékony, gyors és tisztességes, bíróságon kívüli vitarendezést az interneten keresztül. d) Az online MONNA ügyfélkapcsolati e-mail címe a következő: info@monna.hu.

1. A Vevő, aki a vonatkozó törvényi rendelkezések értelmében fogyasztónak minősül, a megkötött adásvételi szerződéstől indoklás nélkül, az alább leírt feltételek szerint és a testápolási termékekre vonatkozó feltételek szerint, azaz a megjelenés romlása és eltérő mennyiség nélkül elállhat.
2. Az áruvásárlási szerződés elállási határideje attól a naptól számított 30 nap elteltéig tart, amikor a Vevő vagy a fuvarozótól eltérő, a Vevő által kijelölt harmadik személy birtokába került az áru. Az elállási jog gyakorlása érdekében a Vevőnek az elállási döntéséről a MONNA-t kifejezett értesítéssel (pl. postai levél, fax vagy e-mail) kell tájékoztatnia, amelyet a következő címre kell küldenie: reject@monna.hu.
3. Az ügyfelek használhatnak egy hozzáférési űrlapot, amelyet a megrendelés visszaigazolása után azonnal küldött e-mail üzenetben kaphatnak meg, de ez nem kötelező. Az ügyfelek kitölthetik és elküldhetik a szerződés felmondási űrlap szkennelt másolatát vagy más kifejezett felmondási nyilatkozatot is a következő e-mail címre: reject@monna.hu. Az adásvételi szerződés felmondásának kézhezvételét követően a MONNA haladéktalanul tartós adathordozón (pl. e-mailben) visszaigazolást küld a Vevőnek a felmondás kézhezvételéről.
Opt-out formanyomtatvány minta:
Címzett: Monna International EOOD, bejegyzett székhely: Szófia, 15 Geo Milev St
email: reject@monna.bg
Ezúton közlöm, hogy elállok a szerződésemtől.:
A következő áruk értékesítésére*:
A következő szolgáltatások nyújtására*:
Megrendelés*/átvétel*:
A felhasználó(k) neve:
A felhasználó(k) címe:
Dátum________________________________

*Kérjük, szükség esetén törölje.

4. A szerződés felmondására nyitva álló határidő betartásához elegendő, ha az Ügyfél az említett határidő lejárta előtt elküldi a szerződéstől való elállási jogának gyakorlásáról szóló értesítést.
5. Az Ügyfél köteles az árut legkésőbb a megrendelés kézhezvételétől számított 30 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak tekintendő, ha a Vevő az árut a 30 napos határidő lejárta előtt visszaküldi.
6. Elállás esetén a MONNA indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül, amikor a MONNA-t értesítették a Vevő döntéséről, a MONNA köteles visszatéríteni a Vevőnek a MONNA által kapott összes kifizetést, beleértve a termék szállítási költségeit (kivéve a MONNA által kínált legolcsóbb rendes szállítási módtól eltérő választott szállítási módból eredő többletköltségeket és a csomagolási költségeket).
7. Az Ügyfél befizetéseit csak banki átutalással téríti vissza. A MONNA visszatarthatja a visszatérítést mindaddig, amíg meg nem kapja az árut vagy a szállítási igazolást, attól függően, hogy melyik következik be előbb. Abban az esetben, ha a Vásárló a küldeményét utánvéttel vette át, a visszatérítés kizárólag Magyarországon kibocsátott bankszámlára történik.
8. A vásárló csak abban az esetben felel, ha a visszaküldött áru értéke a természetének, jellemzőinek és működésének megállapításához szükséges használaton kívüli használat következtében csökken.

1. A MONNA a következő szolgáltatásokat nyújtja elektronikus úton az Ügyfeleknek:
a) Lehetőség a MONNA-nál online áruvásárlási szerződések megkötésére a jelen Feltételekkel összhangban,
b) Lehetőség Ügyfélprofilok létrehozására a MONNA-n,
c) A megrendelt árukra vonatkozó kereskedelmi információk benyújtása.
2. A Vevőnek joga van elállni az áruk adásvételére vonatkozó szerződéstől a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekkel és a jelen Feltételekben meghatározott elvekkel összhangban. Ezen túlmenően a Vevőnek joga van bármikor kérni a MONNA által nyújtott, az 1. pont
alpontjaiban említett szolgáltatások megszüntetését. b) és c) pontokban foglaltak szerint.
3. A MONNA online szolgáltatások nyújtásának technikai feltételei a következők:
a) internet-hozzáférés,
b) olyan webböngésző használata, amely lehetővé teszi a hipertext dokumentumok szerkesztését (pl. Internet Explorer, Opera, FireFox vagy hasonló);
c) egy e-mail cím rendelkezésre állása.
4. Az elektronikus úton nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszokat a complaint@monna.hu e-mail címre és a +359888066662 telefonszámra lehet benyújtani a mobilszolgáltató díjcsomagjának megfelelő áron. Az Ügyfél panaszának tartalmaznia kell a szolgáltatás címzettjének nevét és a probléma rövid leírását. A MONNA mindent megtesz a panasz mielőbbi, de legkésőbb a beérkezéstől számított 14 napon belül történő elbírálása érdekében. Az Ügyfelet a panasz kezelésének módjáról választása szerint telefonon vagy az Ügyfél által megadott e-mail címre küldött e-mailben kell értesíteni.
5. A MONNA tájékoztatja Önt, hogy a Vásárló webböngészőjének beállításaitól függően a Vásárló által használt számítógépes rendszerre olyan sütik kerülhetnek, amelyek nem képezik a MONNA által kínált szolgáltatások összetevőit, és amelyek lehetővé teszik a MONNA weboldalait látogató Vásárló utólagos azonosítását, és amelyek a Vásárlónak az Üzlet használatának megkönnyítését, valamint a Vásárlók MONNA weboldalain való áramlásának nyomon követését szolgálják. A Vevő bármikor letilthatja a MONNA cookie-k használatát a webböngészője megfelelő beállításainak megadásával. A sütikről, azok működéséről és kezelési lehetőségéről további információkat a Cookie szabályzatunkban talál.

1. A jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek be nem tartása azt eredményezi, hogy a MONNA által kínált termékeket nem lehet megvásárolni. A MONNA fenntartja a jogot a jelen Általános Szerződési Feltételek módosítására, és a megrendelés leadásakor lehetőséget biztosít a Vevőnek a Feltételek felülvizsgálatára.
2. A bolgár jogszabályok vonatkoznak a termékek MONNA-ban történő értékesítésére vonatkozó szerződésre. A szerződés magyar nyelven jön létre.
3. A jelen Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a bolgár fogyasztóvédelmi törvény, a kötelezettségekről és szerződésekről szóló törvény, a kereskedelmi törvény, az elektronikus kereskedelemről szóló törvény, valamint a MONNA tevékenységére és működésére vonatkozó egyéb jogszabályok vonatkozó rendelkezései alkalmazandók.
4. A jogviták rendezésére az a bíróság illetékes, amely az alkalmazandó rendelkezéseknek megfelelően területi illetékességgel rendelkezik.4. A jogviták eldöntésére a hatályos jogszabályok szerint területileg illetékes bíróság az illetékes. Abban az esetben, ha Ön fogyasztói helyzetben van a Monnával fennálló kapcsolatában, és olyan fogyasztói vita merül fel, amely közös megegyezéssel nem rendezhető, a vita peren kívüli rendezésére vonatkozó javaslatot nyújthat be a Bizottságnak. Fogyasztóvédelem a Bolgár Köztársaságban (a Bolgár Köztársaság Fogyasztóvédelmi Bizottsága, webcím: https://kzp.bg/). Ebben az esetben a felhasználó igénybe veheti az Európai Bizottság által létrehozott online fogyasztói vitarendezési platformot is, amely elérhető: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
5. A MONNA a szabályzatot az alábbi fontos okok legalább egyike esetén módosíthatja:
a) a jogi rendelkezések megváltozása vagy a jogi rendelkezések értelmezésének megváltozása az illetékes szolgálatok vagy hatóságok által kiadott bírósági határozatok, közigazgatási határozatok, értelmezések, magyarázatok vagy ajánlások eredményeként, ha ez érinti a rendelet hatálya alá tartozó ügyeket;
(b) a rendelet hatálya alá tartozó szolgáltatások nyújtásának módjában technikai és technológiai okokból, biztonsági okokból, a MONNA teljesítményének javítása vagy a MONNA által nyújtott szolgáltatások minőségének javítása érdekében bekövetkező változás;
(c) a rendelet hatálya alá tartozó szolgáltatások nyújtásának terjedelmében vagy módjában bekövetkező változás új funkciók vagy szolgáltatások bevezetésével, meglévő funkciók vagy szolgáltatások módosításával vagy visszavonásával;
(d) a fizetési vagy szállítási módok megváltoztatása és a szállítási költségek megváltoztatása;

e) a szerkesztési változtatások szükségessége;
6. A rendelet módosításait a módosítások hatálybalépését követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni. A rendelet módosításainak hatálybalépése előtt adott megrendeléseket a rendeletnek a megrendelés napján hatályos rendelkezései alapján kell teljesíteni.
7. A MONNA weboldalon megjelenített valamennyi védjegy és cégnév a jogos tulajdonosok tulajdonát képezi, és tájékoztató céllal kerül elhelyezésre.