Nálunk a hibák miatti reklamációk aránya rendkívül alacsony, de jó tudni, hogy minden felmerülő esetre késedelem nélkül megoldást találunk, így garantáljuk az Ön maximális elégedettségét. Teljes mértékben a mi érdekünk, hogy a leggyorsabb megoldást találjuk az Ön reklamációjára, ezért ne aggódjon amiatt, hogy a szükségesnél tovább kell várnia. Általában néhány napon belül megoldjuk az ügyeket.
Minden regisztrált ügyfél az ügyfélszámláján keresztül igényelheti a mentességet.
Ha úgy dönt, hogy lemondja a megrendelést, kérjük, küldje el a következő címre:
Monna International, Szófia, 15 Geo Milev St
a kitöltött űrlappal együtt, amelyet a következő helyen találnak meg kopogás
A lemondást közvetlenül irodánkban is megteheti. Abban az esetben, ha munkatársaink segítsége nélkül tölti ki az űrlapot, feltétlenül tüntesse fel, hogy Ön szerint mi az áru hibája, vagy hogyan nyilvánul meg a hiba, valamint a reklamáció megoldásának lehetséges módját.
Azoknak az ügyfeleknek, akik már regisztráltak nálunk, lehetőségük van arra, hogy a fiókjukon keresztül igényeljék a visszaküldött terméket. A "MEGRENDELÉSEK" részben kiválaszthatja azokat a termékeket, amelyeket vissza szeretne küldeni nekünk futárral. A visszaküldés státuszát is nyomon követheti a fiókjában.
Az igénye előrehaladásáról, különösen az elfogadásról, feldolgozásról vagy elutasításról írásban, e-mailben vagy szöveges üzenetben tájékoztatjuk Önt. Szükség esetén telefonon is felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Nagyon rövid időn belül döntést hozunk az igényéről. Egy reklamáció helyes lezárása, beleértve a hiba kijavítását is, nem tart 30 napnál tovább. Ellenkező esetben Ön jogosult a megrendelés teljes törlését követelni. Ahhoz, hogy a határidőt a lehető legszorosabban tartani tudjuk, szükségünk van az Ön aktív közreműködésére is.
A Monna International jogilag felelős a termékekben a szállítás időpontjában és/vagy 24 hónapig a termékekben megjelenő hibákért. Fontos tudni, hogy nem vállalunk felelősséget, ha a hiba a helytelen használat miatt jelentkezik. A már használt termékek esetében nem vállalunk felelősséget a használt áruk használati fokának vagy elhasználódásának megfelelő hibákért.
Fontos tudni, hogy a fokozott érzékenység vagy allergiás reakció önmagában nem tekinthető hibának. Az Ön szolgáltatásait kiegészítő ajándékokkal vagy egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal kapcsolatos hibák megtalálása nem tekinthető hibának. A webáruházunkban található termékfotók kizárólag illusztrációs célokat szolgálnak, és nem minősülnek az áru kötelező leírásának.
Az áru hibája esetén közösen tárgyalhatunk kártérítésről utalvány formájában.
Ezen túlmenően Önnek joga van a hiba újbóli kiszállítással vagy javítással történő kijavítására.
Ha a hiba kijavítása számunkra lehetetlen vagy indokolatlan, Ön jogosult a vételárból engedményt kérni. Ebben az esetben Ön megtartja az árut, mi pedig visszatérítjük a vételár egy részét.
Ha ez lényeges hiba, akkor Ön is elállhat az adásvételi szerződéstől. Ebben az esetben küldje vissza nekünk az árut, és mi visszatérítjük Önnek a termék teljes árát.